Q.a.s.e.h.i.l.l.a.h.i

La tahzan innallaha ma’ana”

jangan bersedih, Allah bersama kita

Tuesday, May 15, 2012

Forgive Me


Saya tewas di dalam pertempuran dan melintasi garisan
Saya kira-kira untuk membuat kesilapan lain
Dan walaupun saya cuba untuk menjauhkan diri
Segala-galanya di sekeliling saya terus mengheret saya
Saya tidak boleh membantu dalam fikiran saya,
Bagaimana jika masa saya akan berakhir hari ini, hari ini, hari ini?
Saya boleh menjamin bahawa saya akan mendapat peluang sekali lagi
Sebelum ia terlambat, terlambatterlambat

Chorus:
Memaafkan saya ... hati saya begitu penuh penyesalan
Memaafkan saya ... Sekarang adalah masa yang sesuai untuk saya untuk bertaubat,bertaubatbertaubat ..

Adakah saya keluar dari fikiran saya?
Apa yang saya lakukanOh, saya berasa begitu buruk!
Dan setiap kali saya cuba untuk memulakan sekali lagi
Malu saya datang kembali menghantui saya
Saya cuba bersungguh-sungguh untuk berjalan kaki
Tetapi godaan sekeliling sayasekeliling saya
Saya harap saya dapat mencari kekuatan untuk mengubah hidup saya
Sebelum ia terlambat, terlambatterlambat

Chorus

Saya tahu Ya Allah Kau Maha Pengampun
Dan bahawa Anda telah berjanji untuk
Sentiasa berada di sana apabila saya menyeru
Jadi sekarang saya berdiri di sini
Malu dengan segala kesilapan yang saya komited
Sila tidak berpaling daripada saya
Dan mendengar doa saya apabila saya bertanya kepadaMu




No comments:

Post a Comment